
Παγκόσμιο Κύπελλο χωρίς κόκκινες και κίτρινες κάρτες!
Πώς θα σας φαινόταν το Μουντιά χωρίς κόκκινες και κίρτες;
Στις πρώτες διοργανώσεις Παγκοσμίου Κυπέλλου, οι διαιτητές απλώς φώναζαν στους παίκτες.
Οι κίτρινες και οι κόκκινες κάρτες δεν εισήχθησαν μέχρι το τουρνουά του 1970, το οποίο δημιουργήθηκε από τον Κεν Άστον!
Πηγή