Συμφώνησε για Αθανασίου ο Ολυμπιακός!

Σημαντική εξέλιξη στον Ολυμπιακό, καθώς ο Νίκος Αθανασίου παραμένει στον ΟΦΗ για μία ακόμη χρονιά. Η κρητική ομάδα και οι «ερυθρόλευκοι» συμφώνησαν για την ανανέωση του δανεισμού του 24χρονου αριστερού μπακ, ο οποίος είχε καθοριστική παρουσία στην περσινή πορεία της ομάδας του.


Συμφώνησε για Αθανασίου ο Ολυμπιακός!


Διαφ.

Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει να αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Νίκος Αθανασίου, αφού η κρητική ομάδα συμφώνησε με τον Ολυμπιακό για την ανανέωση του δανεισμού του Έλληνα αριστερού μπακ.

Διαφ.

Ο 24χρονος άσος είχε σημαντική συμβολή στην περσινή πορεία των Κρητικών, που έφτασαν μέχρι την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, εξασφαλίζοντας έτσι την έξοδο στην Ευρώπη.

Κομβικός στον σχεδιασμό

Η παραμονή του Αθανασίου θεωρείται κομβική για τον αγωνιστικό σχεδιασμό του ΟΦΗ, καθώς οι ιθύνοντες της ομάδας ήθελαν να διατηρήσουν στο ρόστερ έναν ποδοσφαιριστή που γνωρίζει ήδη τις απαιτήσεις του συλλόγου και έχει αποδείξει την αξία και τη χρησιμότητά του.

Διαφ.

Την περασμένη σεζόν ο Έλληνας μπακ κατέγραψε συνολικά 34 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, σημειώνοντας τέσσερα γκολ και αποτελώντας μία από τις πιο σταθερές λύσεις στο αριστερό άκρο της άμυνας.


Πηγή
 

Διαβάστε επίσης: